برای سوالات خود با ما تماس بگیرید
سوالات متداول
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای پاوکس بوده است و در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
شما مشتریان عزیز میتوانید در صورت وجود ایراد کارخانه ای در محصول خود طبق قوانین سایت پاوکس تا سه روز بعد از دریافت محصول، با پشتیبانی فروشگاه پاوکس تماس بگیرید محصول را پس داده و در صورت تایید کارشناسان محصول سالم دریافت کنید.
پس از سفارش نسبت به انتخاب نحوه ارسال شما شماره پیگیری سفارش برایتان پیامک می شود و همچنین می توانید در حساب کاربری خود در بخش سفارشات روی سفارش مورد نظر خود کلیک کنید و شماره پیگیری سفارش خود را مشاهده نمایید
شماره پیگیری سفارش پس از 8 الی 24 ساعت برایتان پیامک می شود. این زمان نسبت به ترافیک مخابرات تخمینی میباشد.
اولویت مجموعه لوازم یدکی پاوکس، سفارش به صورت آنلاین است و در مواردی که سایت دارای مشکل فنی باشد؛ با هماهنگی های لازم سفارش شما مشتریان عزیز به صورت تلفنی ثبت خواهد شد.
با توجه به قوانین سایت لوازم یدکی پاوکس، این امر امکان پذیر نیست و شما مشتریان عزیز میتوانید هزینه سفارشات خود را از طریق درگاه های بانکی پرداخت کنید و سفارش خود را نهایی کنید.
برای ارتباط و همکاری با سایت فروشگاهی لوازم یدکی پاوکس میتوانید با تکمیل فرم مجاور و یا تماس با شماره های زیر با مدیریت این مجموعه در ارتباط باشید.
- 09309401528 | مهدی اندروا